3 gode råd om konverteringsoptimering

    Det her er mit første blogindlæg og jeg vil i fremtiden blogge om flest emner omhandlende e-handel her på min hjemmeside. Så hvis du også har en webshop, laver affiliate marketing eller lign., så vil jeg helt sikkert komme med nogle tips og tricks, som du kan bruge og konkret implementere i din virksomhed i dag. Udover e-handel vil jeg også blogge om emner, jeg personligt selv tror meget på i fremtiden og er stor fan af såsom AI.

    I dette første blogindlæg vil jeg meget kort komme ind over, hvordan du kan optimere nogle elementer og processer på din side så du guider kunderne den rigtige vej og hjælper dem med, at tage den rigtige beslutning om at købe, da din shop selvfølgelig er fyldt med de fedeste varer 🙂

    1. Kig i din backend – hvor falder folk fra?
    Hvis ikke du har installeret Google Analytics med tag manager, så skal du gøre dette NU!

    2. Call-to-action hele vejen igennem købsflowet
    Er der ikke nok call-to-action hele vejen igennem købsflowet i din shop, dvs. lige fra de kommer ind på siden til de trykker ‘Bestil nu’ inde i checkouten, så vil folk FALDE FRA!

    3. Optimer din checkout
    Checkouten på din shop er noget af det vigtig

    Emil Schmidt
    Emil Schmidt
    Jeg er 22 år og internet iværksætter

    Skriv et svar

    Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *